zondag 6 januari 2013

11e Petit Four: Mini tompouce met slagroom

Jakkes, tompouce en ook nog eens met slagroom.
Maar wat zijn ze toch leuk om te haken.
Niet dat het altijd even makkelijk gaat hoor.
Met de vorige had ik al moeite om het mandarijntje goed te krijgen.
En ook dit keer ging het niet zo makkelijk als ik gehoopt had.
Ik kreeg de vorm niet mooi strak. Met het haken van het roze gedeelte en de koek-onderkant kreeg ik niet een mooi rechthoekje. En vreemd genoeg werd mijn roze bovenkant kleiner als de onderkant. Dus ik moest er een toer vaste extra omheen haken.
Het speelde door mijn hoofd om de 2e versie dit keer maar te laten schieten.
Hoewel ik een leuk idee had voor de 2e versie. Dus toch maar aan de slag gegaan.
Ik ben nu toch verslaafd aan het lijmen van kraaltjes, dus ook deze kon niet achter blijven.
Overigens ging het haken van de 2e versie iets beter. En ben dan ook best tevreden over de 2e versie.
Nu moet ik eerst nog een etagère te pakken zien te krijgen. De mijne is al lang vol.

1 opmerking: