zaterdag 3 maart 2012

Time flies

Een weekje vakantie om van alles en nog wat te doen.
Maar van mijn plannen is grotendeels niets terecht gekomen.
Ik heb wel heel veel zitten doen, maar langs niet alles van wat ik van plan was.
De bedoeling was om deze week eindelijk mijn website online te krijgen. Helaas, niet aan toe gekomen. Het blog is inmiddels wel aangepast en dit gaat het 2e artikel worden. Er staan al wat foto's op. Dus dat is dan weer wel gelukt.
Nu had ik aan de studie gemoeten. Maar ja, haken is natuurlijk veel leuker.
En ik had vorig jaar aan moeders beloofd om de stenen kabouters op te knappen. Nu begint het voorjaar te naderen en die gasten willen echt naar buiten. LOL! Dus dat heb ik eigenlijk grotendeels zitten doen. Het heeft even geduurd voor ik werkelijk aan de slag ging en nu kan ik niet stoppen. Het moet kleurtje voor kleurtje en laagje voor laagje. Ze waren er dusdanig aan toe dat ik wel eer van mijn werk heb.
Ik moet nog cupcakes afhaken voor een collega, voor een andere collega ben ik met iets bezig: Bryan Griffin en voor een andere collega moet ik nog aan een mega-project beginnen. Dat gaat een hele uitdaging worden: Krambambuli. Als het werkgerelateerd is, heb ik een hekel aan dat woord. Maar niet in dit geval.
Verder ben ik bezig geweest met het haken van Granny Squares om voor moeders een breitas te haken. Die vierkantjes haken best lekker weg moet ik zeggen. Dus eigenlijk heb ik daar ook veel te veel tijd aan besteed. Die breitas wil ik geven voor moederdag, denk ik.
Dus er is nog tijd. Maar terwijl je bezig bent verzin je dan ook weer een soort etui voor de breinaalden. En dat moet dan ook nog gemaakt worden.
Kan ik nog een week vrij krijgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten